onsdag 1. desember 2010

Lattermild

Som jeg nevnte i går har jeg fått en utfordring om å fortelle om noe som jeg har ledd av i det siste. Jeg ler mye og ofte, så det er ganske vanskelig å plukke ut en episode. Men det er likevel en ting jeg har ledd av en del ganger som jeg vil dele med dere :)


Jenny (det omhandler naturlig nok henne - som det meste gjør) har blitt veldig flink til å hjelpe til i butikken. Hun triller varene i den lille barnehandlevogna. Hun stopper når hun skal stoppe, kommer tilbake hvis hun har gått for langt, og hjelper med å legge opp varene på båndet. Hun setter den til og med tilbake på plassen sin når vi er ferdig med å legge på båndet. Men lille-frøken-har-ikke-lært-køkultur oppførte seg laaaangt fra eksemplarisk da vi nærmet oss kassen her om dagen. Hun ropte høyt og tydelig - ikke til å misforstå i det hele tatt - "PASS DEG!!!" til mannen foran oss i køen. En småbrydd (men lattermild) mamma måtte unnskylde sin SÆRDELES uhøflige datter og forklare lille vennen at hun måtte nok vente litt og at det ikke var vår tur...

Jeg er rett og slett litt nysgjerrig på hva dere lo av sist jeg! (Sender altså ikke videre utfordringen til 6 stk som regelen er - men til de som ønsker å ta den...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails