søndag 2. desember 2012

Ukemeny uke 49/2012

Herligheten, tenk at vi er i uke 49 allerede!!! Om en drøy måned blir lillebror et helt år, og er slettes ikke baby lenger. Den sitter litt langt inne å innrømme, merker jeg...

Her i huset har julestjerna kommet opp, adventsstaken funnet frem, Snekker Andersen og Julenissen har gitt oss julestemninga, og det er i grunn bare å lade opp til en fantastisk og hektisk måned. Elsker desember!

På fredag skal jeg ha en del av kollegene mine på julebord her hjemme, tipper det blir en ganske travel uke for å gjøre klart. Har bestemt meg for å lage pinnekjøtt - passer fint i juletider og er lett å lage til mange, uten at jeg blir stående på kjøkkenet så mye den kvelden. Vil jo aller helst være med gjestene mine!

I hektiske tider er det greit å ha planer å forholde seg til - forrige uke hadde vi ikke ukemeny, men merker at jeg liker bedre å ha mer forutsigbarhet på det området. Så nå kommer neste ukes meny!

Mandag: Pølsepizzarester
Tirsdag: Oksegryte med potetmos
Onsdag: Fiskekaker med tilbehør
Torsdag: Spaghetti carbonara
Fredag: Pinnekjøttmiddag!
Lørdag: Pizza med kjøttboller, bacon og paprika
Søndag: Stekte nudler med kylling og grønnsaker

Juleforberedelse 1: lage fløtekarameller på søndag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails