torsdag 18. august 2011

Nye kataloger fra Stoff og Stil

Stoff og Stil har kommet ut med høstens nyheter innen stoffer. Siden jeg har begynt med disse småprosjektene mine innen sying, synes jeg selvsagt dette er VELDIG gøy! Hvis du kikker gjennom motekatalogen, ser du også at det er ganske masse som fint til rødtopper der - masse innen lillatoner og mosegrønt. Passer meg og Jenny veldig godt! Spørs om jeg ikke må bli ferdig med miniprosjektet mitt nå (sy dukkeklær: bluse og bukse som er i veeeeldig sommerlige stoffer), og ta meg en tur på Stoff og Stil og handle litt - for å sy en høstkjole til frøkna :) Har allerede funnet fint mønster i "Barnetøj du selv kan sy" som jeg kan bruke :)

Kanskje ikke det beste eksempelet på lilla- og mosetoner, men likte disse freshe fargene også!

Når det gjaldt boligtekstilene, så synes jeg egentlig de var litt dystre - men kanskje det er sånn det skal være nå? Jul synes jeg imidlertid er litt tidlig å tenke på enda!



Følg bloggen min med bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails