søndag 2. september 2012

Ukemeny uke 36/2012

Planen om å måtte ta færre turer på butikken, gikk hvert fall ganske dårlig. For det første så hadde de ikke alt jeg trengte på den første butikken, og innen jeg hadde fått handlet alt på menyen hadde jeg vært innom 3 butikker. Og selvsagt var det en del ting som var glemt osv., så tror ikke forrige uke ble noe billigere enn noen andre uker. MEN jeg gir ikke opp, jeg skal bli flinkere til å huske alt med en gang :)

Mandag: Kikertsuppe med squash, spinat og kjøttpølse
Tirsdag: Pestomarinert laks i tortilla
Onsdag: Marokkansk lammegryte
Torsdag: Spaghetti carbonara med chorizo (uten til frøkna)
Fredag: Grove pannekaker
Lørdag: Pizza med kjøttboller og bacon (evt. pizzarester fra fryseren)
Søndag: Fiskegrateng

Et par av rettene kommer uten link til oppskrift - de kommer nemlig i løpet av uka ;)

Grove pannekaker med blåbærsyltetøy og rømme - nam!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails