søndag 17. februar 2013

Ukemeny uke 8/2013

Puh! Kan puste ut etter helgens barnebursdager! Nå er det nesten et år til neste gang, og det er i grunn helt ok ;) Men all ære til de flinke barnehagene (og skolene) rundt omkring: UTROLIG greie barn som satt fint og stille mens de spiste - det kan ikke være bare-bare når man er i alderen 3 til 6 år!

Men nå kan sukkeret lande, og det blir tid til familiekosedager igjen. Og våren er vel også snart rundt hjørnet? Denne uka skal jeg bruke mesteparten av tiden hjemme med lillemann (takket være den "fulle" barnehagedekningen) - men jeg gleder meg! :)

Her er ukas meny:

Mandag: Kjøttkaker, poteter og lettkokte gulrøtter og brokkoli
Tirsdag: Tomatsuppe med pølsebiter (rester etter barnebursdagene), makaroni og kokte egg
Onsdag: Pai med bacon, tomat, mozzarella og fetaost
Torsdag: Spaghetti carbonara med chorizo
Fredag: Bakt potet med tacotilbehør (var så godt sist at vi måtte ha det fort igjen!)
Lørdag: Svin i red curry
Søndag: Hjemmelagde vårruller

Svin i red curry på helgemenyen! Spicy og digg :)
 Det kommer et innlegg med kakene fra bursdagene vi har hatt, så følg med!


2 kommentarer:

  1. Fristende ukesmeny :)
    Pust ut og slapp av etter bursdagshelga!
    Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Ingrid! Spørs om jeg ikke skal ta meg et glass vin og ha beina høyt hevet nå ;)

      Klem!

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails