tirsdag 8. februar 2011

Om prisutdelinger og delte interesser...

De siste to dagene har jeg hørt på hvordan Norges finansielle situasjon er - hvor har vi vært, hvor er vi og hvor skal vi. Masse flinke folk, utrolig spennende tema - midt i blinken for en samfunnsøkonom!

Foto: DN.no

...og fra prognoseprisen 2011 og over til neste prisutdeling (i en ganske annen kategori):

I morgen skal jeg på Vixen Blog Awards! Fra å ha trukket NED aldersgjennomsnittet de siste par dagene betraktelig mistenker jeg nå at jeg kommer til å dra snittet OPP i morgen - på invitasjonen stod det nemlig at man måtte huske å ta med leg! Ikke akkurat noe jeg har måttet passe på de siste par årene - hehe. Men gøy skal det bli!




Follow my blog with bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails