torsdag 29. juli 2010

Campingliv på Hove camping

Hove camping utenfor Arendal. Første familiecampingturen vår.


Hva er årsaken til at campinghytte høres så mye mindre digg ut en bungalower egentlig? Eneste forskjellen er jo at hytta ligger i Norge og at bungalowen ligger et litt varmere sted...


...og har kanskje litt mindre furu?


Fascinerende fra campingplassen! Eget telt til egen-oppsatt hytte!


Noen hadde kanskje vært på campingplassen litt vel lenge?


Denne karen hadde med seg egen seng! Som seg hør og bør når man er så stor og flott :)


Kjente at jeg ikke var så inmari keen på å bade. Men utrolig vakkert!

Alt i alt merket jeg at campinglivet (for en natt) ikke var så verst! Jenny storkoste seg med å kunne gå inn og ut av hytta, rett ut på terassen, trille tur nedover veien (totalt utrafikkert), og herje i senga (den gjorde imidlertid ikke så godt for ryggen...). Det blåste sinnsykt dagen vi kom, ellers hadde sandstranda på andre siden av steinstranda vært perfekt for et besøk.

Det beste av alt var at hytta hadde tv. Og jeg fikk med meg sesongavslutningen på frustrerte fruer. 

1 kommentar:

  1. Morsomt! .. og takk for at du følger meg på Alvens fagblogg :-)
    Må bare tipse deg om min andre lille bildeblogg (for moro skyld :)) www.karikaris.blogspot.com Snakkes!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails