tirsdag 30. mars 2010

Har kjøpt skiferfliser til gangen

Det har vært en skikkelig travel formiddag, jeg og Jenny har vært på Smartclub og handlet inn til en av påskemiddagene på hytta - andelår med appelsinsaus og rotgrønnsaker! Aldri prøvd meg på å lage and før, så er ganske spent på hvordan dette kommer til å gå. Mer info og oppskrift kommer etter påske :)

Etterfulgt av Smartclub var det Flisekompaniet neste for å kjøpe inn litt til oppussingen av gangen. De hadde nemlig 1/2 pris på en skifer vi syntes kom til å passe perfekt (bildet til høyre ble litt dårlig, så la inn en link også)!

Deretter måtte vi innom Strømmensenteret en tur, og skal si jeg ANGRET bittert for at jeg ikke hadde med hverken vogn eller bæretøy. Jenta har begynt å bli tung! Kunne selvsagt tatt en handlevogn, men skulle liksom bare innom noen småturer her og der, så det virket litt stress å ta med vogna. I stedet for å sprade rundt med den lekre Meitai'en jeg har fra 7kids.

Solen stråler ute, så tror det er på tide å ta seg en liten trilletur med frøkna og få et par fregner :)

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails