søndag 19. juni 2011

Escalon har åpnet i Oslo

Escalon var nesten som gourmet å regne da jeg var student. Fantastisk tapas til (dengangen) en dyr penge. Sist jeg var på Escalon var jeg på jobbtur i Bergen. Var relativt fornøyd, selv om jeg har endret litt perspektiv på hva som er gourmet i mellomtiden. Men det er jo veldig godt da!

Foto: Oslopuls.no

Nå er det er kommet en liten gladnyhet til Osloborgerne - Escalon har åpnet i Oslo! Det er jo en del middelmådige tapasrestauranter i området, men dette vil være med på å heve snittet! Oslopuls gir Escalon en 5'er - basert på hva jeg kan huske fra Bergen er jeg tilbøyelig til å være enig! Noen som har testet ut Oslo-restauranten?

Foto: Oslopuls.no



Følg bloggen min med bloglovin

1 kommentar:

  1. Kjekt at den har kome hit til Oslo. Eg fekk aldri surra meg til å vitje Escalon medan eg budde i Bergen, men skal jammen prøve å kome meg på den no når deg òg finst her! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails