søndag 28. oktober 2012

Fargelegging på nettet

Jeg er jo ikke baaare hobbykokk, men mamma også ;) Så tenkte jeg skulle komme med tips til en nettside med masse fargeleggingstegninger - klare til å printe ut! Det kan jo være greit å ha i mente til våte høstkvelder og sure vinterdager! På fargelegg.no er det tegninger med alt fra Snøhvit til ulike mandalaformer.


Et annet tips er Fava som lager "Mine første sangkort", "Mine første aktivitetskort" osv. De har egen tegnebøker med bilder av kjente barnesanger, det er jo litt koselig. Og i tillegg kan du laste ned "bjørnen sover"-tegning gratis fra nettsidene deres her.



God søndag fra meg!

2 kommentarer:

  1. Ahhh, gode tips Cecilie. Lagrer på jobbmaskinen min asap, skal tipse videre til SFO som aldri får nok gratis tips:)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig! Har ikke tenkt på det før, jeg heller, så tenkte det var et fint tips å dele :)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails