søndag 23. mai 2010

Hagen i full blomst


Nå har det endelig begynt å blomstre ute, og jeg koser meg SÅ i hagen! I går var jeg på plantasjen med mamma og handlet bringebærbusker, som ble plantet ut i dag. Veldig spent på om det er noe å høste allerede i år (mamma tvilte litt). Gresset jeg måtte kutte opp for å få plass til plantene flyttet jeg til et sted vi manglet gress etter å ha fjernet noen andre planter. Det ser ut til å bli nok "vanning" (også kjent som regn) fremover, så håper røttene setter seg og gresset vil gro!

I fjor høst plantet jeg tulipaner, margeritter og noen andre flotte blå blomster som jeg ikke husker navnet på. I tillegg har jeg fått meg et par flotte blomster på terassen - en krukke med lilla stemor og en nydelig med hortensia. Den blomsten er bare så utrolig nydelig! I kveld har jeg sittet ute og lest i de nymalte, arvede terassemøblene våre, kikket ut på hagen som står i full blomst, tatt meg en liten øl og kooooost meg. Så deilig det er med sommer!!!








Fortsatt god sommerkveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails