torsdag 22. april 2010

Award

Tusen takk til Marthe for denne awarden :) Hun har en kjempekoselig blogg om hverdag, livet som mamma, og ikke minst massevis av vakkert interiør. Vel verdt turen innom!


Med awarden følger det en fremgangsmåte
Kopier awarden til bloggen din
Link til den personen som ga deg awarden
Fortell 7 interessante fakta om deg selv
Velg 7 andre bloggere som du sender awarden videre til
Link til deres blogger
Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden

7 fakta om meg selv:
- Er notorisk tilbudsjeger
- Da jeg var på rundreise i Sørøst-Asia med ei venninne, ble vi så lei av nye opplevelser at da vi var på siste stoppested - Bali - orket vi nesten ikke å gå til stranda engang. Vi lå ved bassenget.
-  Elsker Sex&Singelliv - kjøpte sesongene etterhvert som de kom ut, klarte ikke å vente til samleboksen kom ut.
- Etter jeg fikk barn har jeg nesten ikke sett ferdig en eneste film på tv. De varer for lang tid.
- Klarer ikke å bake grovbrød (får det ikke til å heve), men har ikke tenkt til å gi meg enda
- Favorittpålegget har vært leverpostei og majones eller makrell i tomat og majones så lenge at jeg ikke klarte å uttale det riktig engang da det ble favoritten
- Kvalitetstid for meg er (blant annet) å kunne skru av tv'en (noe som jeg sliter med, siden jeg følger med på en del serier), og finne frem godt lesestoff. Alt fra Groruddalen lokalavis, Aftenposten til matblader eller en god bok! 

Jeg ønsker å gi awarden videre til
- Malin, for en veldig koselig blogg med gode interiørtips!
- Linn, for akkurat det samme :)
- Kjersti, for mange gode og inspirerende mattips
- Ragnhild, fordi du er så flink til å ta vare på gode tradisjoner
- Kari, fordi du tar så mye fine bilder, særlig fra byen jeg er så glad i.
- Drømmefabrikken, for utrolig vakre bilder
- Alvebento, for gode og sunne matpakketips 


Det er mulig jeg bryter med awardtrenden nå, men jeg synes ikke det er så viktig om dere følger opp "kravene" ved awarden. Jeg synes det viktigste er at dere får vite at bloggene deres blir lest og satt pris på!

 

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar og award! Alltid hyggelig å bli tenkt på!!! GOD KLEM<3

    SvarSlett
  2. Åååå, so kjekt! Som ny og fersk i blogglandia, var dette stor stas! :-) God helg, og klem frå meg!

    SvarSlett
  3. Så koselig at du ble glad for awarden. Prøv ut mine grovbrød. De er verdens enkleste og andre sier de er veldig gode. (jeg må jo tro det folk sier)

    Ha en fin fredag, Cecilie.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails