torsdag 5. august 2010

Merkelapper del 2

 

Nå har jeg stått og strøket på merkelapper på klærne til veslefrøkna i minst en time og merker at dette er langtfra gøy. Selv med så kule merkelapper som jeg i første omgang bestilte. Må innrømme at den første enorme entusiasmen over lappene har gitt seg. De er nemlig litt store. Kan ikke merke helsetepper. Passer absolutt ikke der det er liten plass til å feste merkelapp. De ser bare kule ut.

Så jeg har bestilt flere lapper, denne gangen fra markmaster.no. Halve prisen for mange flere lapper. Og tro meg - det går maaaange lapper. Denne gangen gikk jeg for simpleste utgave - hvite, kun med navn og telefonnummer. Sånn at en eventuell figur ikke skulle stjele plass fra størrelsen på de allerede små bokstavene.

Nå bruker jeg lappene fra gladagrodan der lappene synes (som i jakker, på utsiden av noen gensere der de passer, på ullteppet hennes m.m.), og lappene fra markmaster alle andre steder. I tillegg er markmasterlappene mye lettere å stryke på.

For å stjele et Pia-uttrykk: Ha en fin kveld - med eller uten merkelappstryking!

4 kommentarer:

  1. Hejsan.

    Trist att du upplever namnlapparna som stora.
    gladagrodan har även ark med mindre lappar
    http://www.gladagrodan.se/product_info.php?cPath=75_86_84&products_id=842
    120 st lappar

    Hälsningar
    Lilie
    gladagrodan.se

    SvarSlett
  2. Å, takk for tips! De var jo kjempesøte! Kanskje jeg bestiller de neste gang (neppe veldig lenge til, siden det går rimelig mange lapper i denne merkingen...)

    SvarSlett
  3. ellers er rettetanga et veldig mye bedre valg enn strykejernet...syns i da :)

    SvarSlett
  4. Det var lurt! Hadde jeg nå bare hatt en rettetang... ;) Men veldig godt tips!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails